Jag tror jag älskar dig.

Hmm, det är såhär att det finns EN kille som jag verkligen håller av.. Men jag tror att han kan vara fel typ och vill därför inte ta första steget till ett helt nytt förhållande. Det är ett svårt beslut. Men det sägs ju att om man verkligen älskar någon ska man låta den gå. vad nu det betyder.. Om man verkligen älskar någon ska man väl ändå göra det som är bäst för den personen, visst? Han är så söt och varje gång jag ser honom vill jag hålla om honom och inte släppa. Det kanske låter larvigt, men det är väl bara kärleken som kommer från mina händer nu. Det så underligt hur kärlek kan påverka en personligt. Ibland bra, ibland dåligt. Men jag tror jag har påverkats väldigt väldigt bra.
Har möblerat om i mitt rum. det blev mycket lättare att komma in nu, hehe.
Får snart min nya mobil, på söndag faktiskt. Sen så kommer mitt bank-kort komma med posten i början av nästa vecka, happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback