Idag - Landet

Igår var det faktiskt ganska kul. Jag Freddie, Jacki och Matte var först hemma hos mig och spelade lite kort sen så gick vi ut, vi skulle ha gått till Matte men sen gick det inte för hans pappa. Det var lite segt men men. Så Matte gicik hem och jag, Freddie och Jacki gick tillbaka till mig för att titta på film. Vi såg inte mer än till halva när Jacki och Freddie började bli trötta och bestämde sig för att rulla hemåt. Jacki skulle åka till skärtorp men kom inte så långt eftersom det bara fanns nattbussar kvar så hon pallade inte. Därför kom hono tillbaka till mig och slaggade över. Nu har alla rullat hem, alla under olika tider. Lite chill.
Idag åker jag till landet, då jag ska träffa Olivia och några fler människor. Det blir najs. Så som sagt kommer jag inte blogga i helgen.
På måndag börjar jag skolan så nu kommer jag börja blogga om plugget igen. Om hur det är på ett Estetgymnasium.
Nu får ni ha det gött, jag ska bara ta det lugnt tills pappa kommer ham (kl 5) sen ska jag, han och min lilla syster åka till landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback