Regn så långt ögat kan nå.

Regn är inte det vädret jag gillar mest.. Det blir ör det örsta blött och det blir håret+ kläderna också om det itne är så att man har paraply, vilket jag INTE har. För det andra blir det kvavt.. Inte heller så värst mysigt.
Vad tycker ni?

Imorgon börjar jag kl 9 jag vet dock inte vad jag har som första lektion, det är ju ganska smart att kolla. Men jag vet i alla fall att vi har ansabel (?) och kör imorgon, härligt!
Det är väl inte så mycket mer, hmm. Vi håller på att jobba med ett projekt som handlar om massa saker som t.ex. varför man blir ''fet''. Eller det är i alla fall den frågan jag och tre andra håller på med. Så vi satt i biblan idag och kollade i böcker. Hittade lite fakta och omformulerade allt så att man bara inte skrev av. Inte så kul, men men, man kan inte alltid ha kul!

Kommentarer
Postat av: Foxtothe-i ♥

TWEDDE, JAG SAKNAR DIG ! ♥

var e du :c

2011-09-01 @ 21:20:49
Postat av: Foxtothe-i ♥

TWEDDE, JAG SAKNAR DIG ! ♥

var e du :c

2011-09-01 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback