Svar från frågestunden.

Fon, jag har hållt på med musik så länge jag kan minnas, men jag började skriva egna låtar i 4:an. :3
Roxanna, Haha, varför jag är söt.. Som du tycker är väl dragen från mina föräldrar plus mina förfäder;) Ja jag har tre syskon, två storasystrar och en lillasyster. :)
Dawe, om du menare kameran på bilden i headern så är den inte min utan den tillhör mitt ex som ska få tillbaka den så fort som möjligt.
Nej jag har inte glasögon dom är fejk ;). En perfekt kulle tycker jag ska vara, snäll, rolig, han ska kunna få en att skratta, han ska ta hand om en och inte bara ehandla en som sin flickvän utan occkså som en vän.
L.M.B, det är en kille som, hmm, hur ska jag säga för att det inte ska bli FÖR uppenbart.. Han är ett år yngre än mig och jag träffade honom för ett tag sedan då jag märkte på en gång att jag gillade honom. Dock har jag inte sagt att jag gillar honom till han själv, men jag tror att han anar någonting, c;
Jim- DET ÄR FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG!
Tompa, Min Idol, mja, jag har ju många, men den allra största idolen som jag har är ju och kommer alltid vara Phil Collins :3

Där var alla svar från frågestunden, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Dawe

Okey ;D :3

2011-08-18 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback