Usch-a mig.. Fy!

Jag har då inte slutat blogga, men det har varit lov.. å ska man ju vara ute och ha kuligt. För ett tag sedan gjorde jag och min kille, mitt ex nura, slut. Vi tyckte att det inte höll. Och nu ska jag leva singel livet. Men det finns ändå en grabb som jag gillar..
Under lovet har jag träffat underbara nya människor som jag inte trodde var lika vänliga som dom faktiskt är.
Jag har inte givit upp ginger håret, men jag funderar på't.  Det har förstört en del av mina kläder.. Tänkte kanske bli blond ist. Då är det ju ljusare och kanske inte förstör mina kläder..
Jag har fått två råttor till men för någon månad sedan dog en av mina egna bebisar.. Så jag har bara Svullo kvar.
De två som jag fick nuhar jag döpt till Trötter och Prosit. Av olika egenskaper och personligheter.
Sen tänkte jag göra en ny header faktiskt. Haha hare gött då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback