Visste ni..

Att jag har en youtube medlem? Där jag sjunger.
Att jag är rädd för att jorden ska gå under.
Jag hatar egocentriska människor.
Om någon stavar någonting fel MÅSTE jag rätta det.
Min största idol är Phil Collins.
Jag var tjock från dagis till 6:an.
Jag brukar dansa för mig själv.
Att min dröm är att sjunga på en stor scen framför många människor.
Jag är kär just nu.
Jag har svårt att förlåta folk som har gjort fel.
Jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor, mest killar.
Jag har svårt att släppa taget om folk som jag älskar.
När jag lyssnar på musik låtsas jag att det är en musik video xD
Jag skäms nästan aldrig.
Om det är något som jag missat kan ni ju säga det. ;)

Kommentarer
Postat av: Petra Sandholm

EHM!!! Länka ditt youtubeacc, TACK! :)

2011-08-17 @ 21:58:14
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback