Proppad helg!

Jag har knappt varit hemma den här helgen, höhö. I Fredags var jag med Nike, Ludde, Daniel och Theo, samt några andra som jag inte kände. Vi gick på bio, så premiär på sherlock holmes 2. Grym film! Det var kul, sen stack jag och Nike hem och kollade mer film hos henne till typ 4.. På lördagen stack jag hem och storstädade mitt rum, sen stack jag med Felicia.S, Denise, Isabelle och Sara till Alva, Ana, Frida, Amanda och Felicia.W. Vi hade en liten tjej kväll vilket var väldigt mysigt! Sen åkte jag och Felicia S hem till henne och sov där. Idag träffade jag och Felicia Rakim i stan, gick runt en stund och sen stack vi till Flisan och kollade Simpsons. Sen var det dags för mig att sticka hem för att hjälpa till med Tacos, hihi!
Imorgon är det skola men bara till på onsdag, för sen är det jullov!!! Weehoo, även om jag kommer sakna alla i skolan, men det är ju typ bara 3 veckor.. vilket är en ganska så lång stund.. aja, jag ska vara på landet så det är nog inte så farligt, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback