Duscha

Usch vad tidigt jag vaknade! oh då tänkte jag att man lika järna kan hoppa in i en dusch oh vara ren och fräsch!
Efter jag har duschat kan jag lägga upp bilderna från igår. Freddie la upp dom efter att jag hade gått och lagt mig så det var  lite svårt att lägga upp dom själv då. Haha.


Jag ska träffa lilla söta Kevin idag. Vi ska gå ut med våra hundar, bara gå på promenad. Men först; Duscha!

Hihi, jag är gladare än vad man brukar vara efter att ha blivit dumpad. Men jag tänkte bara på att jag har så mycket att förlora i mitt liv om jag bara går  och tänker på EN person varje dag som jag inte ens kommer få tillbaka. Det är så mycket slöseri med den lilla tiden vi har. Mitt liv är FÖR värdefullt för det.

Ha det bra, njut av de 19 minusgraderna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback