En enkel dag med Kevin

Idag kom Kevin över och vi satt och spelade tv-spel typ hela dagen. På två timmat fick han mig att skratta lika mycket som jag skrattat på två dagar. Jag är väldigt glad för att du kom hit Kevin. Du gjorde min dag!
Och nu ska jag sitta barnakt till min lillasyster sammtidigt som jag pluggar till Kemi provet på Måndag.

Om jag får säga det själv så är jag ganska bra på Kemi men jag vet inte om jag klarar det för jag har tänkt på så myket annat under en hel lektion. Oh det är inte lite som händer under en lektion när man har prov helgen efter så jag tror jag missade en hel del.. Samma sak när det gällde matten, och svenskan ska vi inte ens tala om för jag var inte ens där! Jag orkade inte gå påvenskalektionen för att jag var så nere.
Tro inte att jag brukar ''skolka'' för det gör jag aldrig.
Jag satsar egentligen allt på skolan. Och det ska jag börja med nu igen. Ingenting ska få stoppa mig för att uppleva min dröm!

Ska någon se melodifestivalen då? det ska jag så vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback