Filmråd

Det var inte så bra saker på tv så jag tänkte att jag kunde blogga lite och säga vilka filmer jag rekomenderar.

1; 17 again


Filmen är ganska så gammal, men jag tyker att den är bra, pluss att Zac Efron är en riktig godbit!
Jag tror nog att dom flesta har sett den och de som inte har det vet väl ändå vad den handlar om.
Om ni inte har sätt den så tycker jag att ni ska åka och hyra den eller om några av era kompisar har den så kan ni fråga om ni får låna den, för den är grymt bra!




2; Easy A



En ganska så ny film. Jag såg den på bio med mina väninnor. Helt sjukt bra film.
Filmen handlar om en tjej som inte är så populär i skolan och har en ganska så bitchig ''bästavän''.
Hon går på en fest för att hjälpa sin bögkompis att verka hetro. Alltså hon
låtsasligger med honom. Först går allting bra, men efter ett tag spårar allting ur och självaste ''Easy-A'' blir tvungen att erkänna för alla hur allt egentligen ligger till.
En riktigt bra film, värd att se.



3; The tourist


Ännu en film som jag såg på bio med mina kompisar. Det ar också värt priset. Jag menar vem gillar inte Johnny Depp & Angelina Jolie är en av de vackraste skådespeleskor jag har sätt!
Denna film är väldigt svårt att förklara vad den hendlar om. Den är lite konstig. Men måste hänga med för att förstå. Vilket jag inte gjorde för jag satt bredvid två riktiga skojare.. Så jag kan tyvärr inte förklara vad den handlar om. Men jag såg ju ganska mycket av filmen och jag tycker att ni ska se den också!

Så, nu får ni ha det bra eller sova gott, det beror på vad ni ska göra. Jag ska i alla fall titta lite spårlöst försvunnen nu.
Ha det gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback