Finaste låten som finns

Jag blir så himmla sur att det inte vill gå och lägga upp låter från youtube. Det är inte det att jag inte kan men det är min dator som är konstig on inte vill.
Det jag menar med rubriken är att jag tycker att ni ska lyssna på Fuckin' Prfekt - Pink. Det är nog en av de finaste låtar jag hört. Och om man tittar på musikvideon så är det så det ser ut för vissa personer här i världen.

Att vissa tjejer/killar, spelar roll, Är hur bitchiga som helst och tänker inte på att den människan man mobbar,retar, trackaserar, allt det, tar kanske åt sig och mår hur dåligt som helst. Jag tycker att det är bra att tänka på vad man säger och gör innan det slinker ut ur munnen eller så. Det finns ingen mening i att reta andra.. Tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback