G-A-L-E-T-!

Japps, nu är jag hemma från en underbar kväll med tre underbara flickor.
Vi åkte till plattan där vi skulle vänta på en kompis, så vi satt där ett tag. Då kom det massa killar som började hålla på och skit.. Slutade med att en typ blev kåt i min rumpa.. Skit jobbigt om jag får säga det själv.

Sen satt vi och väntade på tuben hem så var det tre killar som satt och stirra på oss. Och orädd som jag är vinkar jag och självklart vinkar dom tillbaka. Innan tuben åker iväg gör en av killar täcken att jag ska ringa sen. Jag svarar utan att säga något att ''jaa det ska jag!''

Haha, sjukt.
Sen när vi väl sitter på tuben får jag Malin och Kim något kind of ryck så vi börjar ''dansa'' haha. Alla tittar självklart.

Ja, och nu sitter jag här, som vanligt. Nej men jag ska ta och göra lite ansiktsmask och sen titta tv med mina älskade föräldrar. Ni får sova så gott!

Pussen // Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback