Glad alla hjärtans dag

Jag höll på att glömma totalt! Jag måste ju säga glad alla hjärtans dag. Hoppas ni som har någon haft en bra och helt underbar dag!
Om jag ska vara ärlig är jag inte ett så stort fan av Alla hjärtans dag. Det är inte något speciellt som jag ser fram emot liksom. Det är som en vanlig dag. Ingen i skolan lägger sin ork på det, inte vad det ser ut i alla fall. Allt är som vanligt.
Då är det väl så att jag också blir en sådan som i mängden som inte bryr sig så mycket om den här enkla traditionen.
Nää, alla hjärtans dag är nog inget annorlunda mer än en vanlig dag om jag får säga det själv.
Men i alla fall. Ni som bryr er har all rätt att göra det. Och än en gång önskar jag alla en glad fortsättning på alla hjärtans dag.

Puss på er!♥


Kommentarer
Postat av: Qlump!

borde ändra designen eftersom man inte ser vad det står ;) <3



Puss <3333

2012-02-13 @ 21:07:11
URL: http://qlump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback