Helt perfekt.

Det har varit en underbar dag för mig.

Först, uppträda för små barn, tå stycken små pojkar som blev ''kära'' i mig. Hihi så gulliga! Man fick massa kramar av dom och komplimanger. Det fanns en flicka som pratade som en vuxen. Haha, det var helt sanslöst!

Sen, var jag med Freddie oh Lina. Det var väldigt kul (som vanligt) Vi var mest i farsta, men det är ganska kul att bara gå runt och bara kolla in fina kläder som man vill ha. Jag hittade en bikini som jag garanterat ska köpa till sommaren. Den var orange och helt underbar!

Nu, ska jag plugga lite på gitarr och piano, sen lite mer läsning ur engelska boken, efter det lite SO så jag kan det mesta.

Men ni får ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback