Inte mycket bloggande

Shenna, jag har som sagt inte mycket att skriva om. Jag längtar efter gymn, alla säger att det är så bra. Och jag känner att det kommer bli som en ny början, nya vänner och jag får hålla på med det jag verkligen VILL göra här i världen. Skapa musik.
Jag är en galen tjej som framstår som glad, hyper, delaktig i det mesta. Alltså väldigt positiv. Och det är bra när man ska skriva musik. Men folk ser direkt påmig när jag inte mår bra. Jag är inte samma person som annars. Det är nog det som är lite dåligt att vara mig. Eller jag vet inte. Är det bra att kunna gömma sina känslor, eller är det braatt visa vad man känner så man kan prata om det?

Ni får järna ge mig svar på det. Och vad tyker ni om att börja/gått på gymn? jag uppskattar om ni svarar.

Ha det göttans! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback