Internet slutade funka..

Igår kunde jag inte komma in på internet oh jag har absolut ingen aning om varför.Jag blev lite irriterad man jag satt och kollade på tv ist och det var faktiskt ganska skönt att bara vara med familjen och titta örst på Top model 15 och sen Det okända. Så jag var ändå uppe till tolv igår, och som sagt så ska jag inte till skolan idag heller.

Jag var hos läkaren igår och han föreslog att jag skulle operera bort mina mandlar för dom var hur stora som helst.
Så han skulle fixa en remiss och så skulle jag få operera bort mina halsmandlar imon kort för hoppningsvis för såhär kan det inte fortsätta.. Jag har ju skola att ta hand om?!

Aja, nu ska jag ta och äta lite frukost och ta en ibumetin så att jag KAN äta..

Ni får ha det bra! ♥
//Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback