Jag ''älskar'' tidiga mornar..

Jag älskar inte tidiga mornar någonstans. Det finns ingenting bra med dom.. Speciellt inte när man inte mår så värst bra. Jag är skit trött men jag kan inte somna om. Just nu, hatar jag helger.. Jag längtar till skolan oh jag vet fan inte vad jag ska ta mig till och göra på sportlovet. För jag tänkar inte bara sitta här och häcka tills det börjar växa mossa på mig.. Det tänker jag inte.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, plugga till mitt prov imorgon verkar ju ganska logist att göra. Så det får väl bli plugg söndag idag. Jag vill absolut inte att det här provet ska gå dåligt. Då vet jag inte vad jag gör. Det ska gå bra och det ska jag se till!

Nu får ni ha det bra. Jag själv ska börja plugga på en gång!

Ha det gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback