Jag är usel

Jag bloggar aldrig, fan. Det kommer bli som alltid! -.-
Och om ni undrar varför jag är inne såhär tidigt/sent vaffan det är skola, så är det så att jag är sjuk, igen.. Samma som förut.
Träffade älsklingen igår, har saknat honom så mycket och nu träffade jag honom. Älskar honom så mycket..

Men i alla fall så jag sitter och spelar sönder karatefylla - byz så grymt bra!

Och som jag sagt är min dator knullad så den kan inte lägga upp låtar från youtube.. liite jobbigt!
Sök på spotify, eller om ni inte har det sök bara på youtube.

Nu ska jag spela lite piano och bara vila.. vill kunna gå till skolan imorgon, tror dock inte att jag kommer få det.
Mn ni får ha det bra i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback