Jag hatar sega kassörskor!

Jag har inte bloggat någonting alls idag typ?
Hah.. Vet inte riktigt varför. Jag har haft ganska fullt upp..
Var ju hos doktorn som sa att jag INTE skulle få opereras för jag inte var tillräckligt dålig? o.O
Ibland undrar jag hur läkare tänker, eller om de har något att tänka med alls.

Sen var vi i Farsta och hämtade medicin till mig och min pappa OCH min lillasyster. Hmm, där fick vi vänta i 20 min på att vi skulle få lämna in recepten på de mediciner jag behövde.
Sen var det en jävligt sölig kassörska som bara var tvungen att vara hur långsam som möjligt..
Sen har man en lillasyster som tår och gnäller ''jag är hungrig, jag vill åka hem, jag är svettig, jag är trött!!'' då vill man bara skrika ut: ''MEN VI ALLA HÄR INNE HAR HÖRT DET MINST 50 GÅNGER NU, OCH JAG TROR ATT ALLA HAR FÖRSTÅTT DET!!?? OCH DU I KASSAN, KAN DU INTE FÖRSÖKA ATT RAPPA PÅ LIITE??! VI KOMMER HINNA RUTTNA INNAN DU ÄR KLAR!!..''
Men det sa jag inte. Jag teg, det är väl det bästa, annars skulle väl folk tro att jag var en psykopat?

Så nu sitter jag här oh lyssnar på radion, eftersom mitt grafikkort har pajjat, eller jag tror det var så det hette. Jag har ingen aning. Har fått ett gott skratt efter att ha kollat in två klipp från solsidan tror jag det var. ''Ove överraskar i egnert'' och ''Schaas Ove!''

På Söndag blir det bio med två underbara grabbar och en enastående bedårade flicka! ♥

Haha, ni får ha det bra! // Tuva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback