Kan inte sova

Jag har inte ens kommit halvvägs till sängen innan jag går tillbaka till datorn. Haha, jag vet inte vad jag ska blogga om riktigt bara att ni måste lyssna på More - Usher har ni inte spotify sök på youtube. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag inte kan lägga upp musikvideos på min blogg, men det stör mig så.
Något förslag på vad som kan ha gått fel? För själv har jag ingen aning.

JUSTE

Min klass's mattelärare känner självaste Tony Ervin och han ringde på våran NO-lektion och pratade om att han inte städat sin garderob och lite annat. Men sen, nu kommer det bästa, Sa han att han kunde fixa så att min klass fick komma på genrepet av lets dance! Jag skojar inte, alltså ska min klass åka och titta på lets dance någon fredag, är inte det typ awsome?! haha, jag blev i alla fall överlycklig.

Aja, nu ska jag försöka traska tillbaka till sängen. Pussen, sov sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback