Men aso jag älskar snö!

Ja, jag älskar snö..

ELLER?
Jag börjar bli riktigt trött på den här vintern som aldrig vill ta slut. Det var kul till en början med snö och att det blev lite kallare efter en sådan väldigt varm och skön sommar. Men nu är det överdrivet kallt och det är överdrivet MYCKET SNÖ!
Jag tror inte att jag är ensam när jag säger att just nu hatar jag vintern, jag hatar kyla, jag hatar snö, snart kommer jag börja hata vitt också!

Jag lägger därför upp en bild från i sommras på mig saknar värmen! jag saknar att gå i shorts!


En väldigt ljus bild på mig när jag sitter och sjunger. Och ja, där har ni min vanliga hårfärg okså, två flugor i en smäll!

Ha det göttans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback