So, eng, och musik.

Japp, det är mina läxor. Jag ska läsa lite i engenskan. En bok som vi precis har börjat läsa. Sen ska vi svara på frågor för att visa att vi förstår vad boken handlar om. Sen skriva lite i So:n om religion. Hinduismen om jag ska vara korrekt.
Det ska handla om hinduernas tro och sen vad jag skulle kunna tänka mig tro på.

Musiken handlar bara om att jag ska lära mig plocka ett enkelt styke, inte svårt alls. Men jag måste vila rösten, annars kommer jag inte kunna sjunga imorgon.. Sen gör jag lite annat som spelar extra piano. Aso egentligen är jag inte så duktig på piano, jag kan bara spela lite av issa låtar. Jag är inte heller proffs på att spela gitarr. Om det är någonting som jag själv tycker att jag är bra på är att sjunga. För jag är ganska tonsäker och så. Då blir det ganska lätt.

Aja tillbaka till läsandet! Hare bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback