Statistiken blir högre!

yay, jag är skit glad, det går bara uppåt på min statistik. Förut var det bra, men när jag slutade blogga blev det inte så många besökare. Hmm, undra varför?.. -.-'

Aja, nu har jag läst 10 sidor oh tänkte hoppa in i en dusch, så att man är fräsch till uppträdandet som karaktären - Pippi. Jag har redan sagt att det ska bli kul. Hah jag älskar att vara med små barn. De har liksom inga gränser och det har inte jag heller så det blir ju ganska bra eller? haha. Jag praoade på ett dagis förra året, det var helt underbart. Jag brukade sova på sovstunderna också. HAHAHA, kanske ni tycker då. Men tänk er att ni gått upp kl 8 och sen vid 1 tiden ligger du där med massa trötta barn med en kudde och en filt och det är alldeles tyst, skulle det inte vara skönt att bara blunda till då? Jag lovar att jag somnade fortare än barnen.

Nej men nu ska jag dra. Dushen ropar på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback