Tack farmor!

Jag kom hem och såg ett litet ''paket'' från min farmor, hon hade köpt min nya datastol, och jag har nu monterat ihop den. Måste säga att den är så himmla skön att sitta i. Jag är så glad att jag fick den!

Tack farmor!

Jag precis hem från en ganska så rolig dag i skolan. Igår var jag lite off men idag ar jag ganska på topp faktiskt. Jag mådde lite dåligt igår bara. Men när jag vaknade imorse tänkte jag för mig själv ''varför ska andra få sakta ner mig för? jag ska leva mitt liv även om jag inte mår som bäst, ingen eller ingenting ska få hindra mig..''
Så jag gick till skolan som de flesta tjejer som är i min ålder. Glad och ändå trött på skolan.

Men om jag ska vara ärlig gillar jag skolan, gör inte ni det?

// Tuva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback