Till en speciell person

Detta inlägg är till en kille som är precis som min bror. Och jag vill bara säga några ord till dig.

Leo, jag vet inte hur jag ska börja. Jag kan inte förstå att vi inte träffats på snart ett halvår och fortfarande håller våran relation så j*vla tajt!
Du får mig på bra humör när jag mår dåligt, riktigt risigt faktiskt. Du gör det omöjliga möjligt. Du gör det outhärdliga uthärdligt. Du gör det min natt till en skinande dag. Du får mina tårar att bli guldklimpar.
Det finns så många ord. Det finns så många sätt att beskriva dig. Du är helt enkelt en sjukt underbar vän, BROR, och jag älskar dig!



Min favoritbild på dig, jag saknar dig och om du behöver mig, tveka inte att ringa, sms:a, skrika ut mitt namn!
Jag gör vad som helst för dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback