Tuva Hissar groft!

Ja, här har ni det jag hissar!

1. Höftpiercing. Ni kanske tycker att jag är galen, men jag tycker att det är så himla snyggt så det finns inte. Jag ska faktiskt pierca mig sådär när jag blir lite äldre!


Snyggt?!

2. Rött hår. Aso det är nog snyggaste hårfärgen som jag ska få färga så fort vi får pengar!


Så underbart fint! så kommer mitt hår se ut i gymn!

3. Navelpiercing. Det är också en riktigt snygg piercing som jag ska få göra.


Jag SKA ha, ja, jag kommer få!

4. Tatuering. Kolla så snyggt, jag dör!


Ge mig!

5. Sidelabret. Det här är en av de snyggaste munpiercingarna!


Jag vill ha?!

6. örontöjning.
Inte för mycket, men lite som här, titta.


Riktigt coolt. Och detta ska jag göra så fort min syster har tid!

Ni får säga vad ni tycker, och så. Det skulle vara en lättnad, det är 4 saker som jag får göra av allt det här.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback