Vänner igår

Japp, jag ar med tre underbara kompisar igår!
Björn, Lina oh Freddie.

Först mötte jag Freddie, Line OCH crille på Hemköp i farsta, sen gick vi hem till Lina och jag fick lite kläder som hon inte använder. Så jag har lite fina kläder nu, hihi.
Sen gick vi, och lämnade crille med föräldrarna, så gick vi runt i farsta. Vi satte oss i trappan, tror dom flesta vet var jag menar. Där satte vi oss och sjöng lite. Sen kom det en läskig gubbe som följde efter oss..! aso skit läskigt! så vi ringde crille men han ville inte ''hänga'' med oss (smickrad...). Men vi hittade Björnen vid Lidl och sen gick vi hem till honom och pratade med hans skåne kompisar på skype, haha dom var konstiga..

Jag åt lite där.. En pizza, kommer inte ihåg vad den hette. Brukar inte äta sån skräpmat men jag var hungrig..

Aja, nu kommer några bilder.


Jag och crille, älskar dig Teddy bear ♥

Jag och min pizza..

Jag delar ut kort?

Jag och Lina. Lina den fina! :D ♥
Och jag är den som ser galen ut..

Hah, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback