16 år.

Jag vet inte hur många som har skrivit grattis till på mig på fejjan. Haha, men saken är den att jag blir inte 16 förns kl 4.
Jag har fått trosor,(a), strumpor och en ring som visar att jag är Januari barn. hihi Sen fick jagen ny parfym. Nu har jag kanske 10 st parfymer. YAY!

Så nu har jag sminkat mig och förberedit mig för alla gäster. Och mamma sa att jag ska få ha myskväll nästa helg som en liten fest, så får jag bjuda ett antal av mina vänner. Har redan bestämt vilka som ska komma.

Jo det är en sak. Jag kommer, så småning om, inte ha något att skriva om. Så om ni vill att denna blogg ska bli rolig att läsa kan ni ju ge förslag till vad man kan skriva om.

Om ni ursäktar mig så är det gästar som väntar. hihi, jag har redan fått veta att jag ska få en ny mobil och jag får välja en själv också, men den ska inte vara för dyr (a)

Haha, hare bra!


Kommentarer
Postat av: Lina knas Thoor <3@

Tror jag har skrivit grattis, men iaf jag inte har, GRATTIS!! :D <33

2011-01-25 @ 09:10:17
URL: http://knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback