Lite bättre

Japp, jag mår lite smått bättre nu i alla fall. Skönt. Men pappa gav mig det goda rådet att om jag vill spela fotboll på Onsdag BÖR jag stanna hemma imorgon också.
Det jag är rädd för är att jag missar en del i skolan.
Hatar att vara hemma från skolan men det har varit ganska skönt.
Jag har varit ganska nära på att sova hela dagen. Har gått fram och tillbaka från sängen, hela dagen. Haha, men jag mår i alla fall inte som min sötnos som säkert ligger och sover just nu.
Han vet inte heller vad min blogg heter så han kan inte kolla in den (a). Vägrar att säga vad den heter.


Duschen kallar, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Lina Knas Thoor<3

Lyllo dig! :O själv vaknade jag med att jag mådde sämre än vad jag gjorde igår ! :O <3 ^^

2011-01-25 @ 07:18:27
URL: http://knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback