Nyvaken yay..

Godmorgon

Nej, det har inte varit en ''godmorgon''. Jag vaknade först kl 2 på natten för att ta min medicin.. Sen skulle jag ta den en gång till tjugo i åtta. Och jag är en person som inte kan somna om när jag väl blivit väckt. Så därför sitter jag här nu..  Men jag bryr mig inte så värst mycket. Jag vill bara bli frisk!

Svar på tal


Jag antar att jag har allvarligare eftersom att han är frisk nu och jag själv sitter här och ser ut som en levande zombie.. Sen så har jag mina halsmandlar som blir ''gigantiska'' när jag får streptokocker eller halsfluss eller vad det nu är- Där har du ditt svar ♥

Idag:

Idag, hmm.. Jag ska gå och ta ut mer medicin och jag frågade min pappi om inte vi kunde kolla mobil på samma gång då.. Det är ju ganska så smart eller hur? Då sa han att jag måste vara pigg för att gå ut. Men vaffan jag mår ju inte bättre av att sova hela dagen och kanske, bara kanske, börja vända på dygnet..

Nu ska jag hoppa in i en lång och varm dusch, ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina knas Thoor <3@

Tycker synd om dig gumman, mycke ♥

2011-01-26 @ 13:11:33
URL: http://knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback