Ont i ryggen

Jag kom nyss hem från skolan med världens rygg värk!
Precis vid skulderblden, känns nästan som om det är någon närv som är ikläm..

Men nu sitter jag vid min mammas dator, hon är snäll som låter mig låna den.
Idag åker jag och min syster och sover hos våran halvsyster, riktigt mys. Jag hoppas det kommer bilder till på lördag. Självklart ska jag blogga när jag kommer hem. Man måste ju göra sig iårdning tills på kvällen då man ska gå på bio med det bästa gänget som finns!
Sen blir det att gå och lägga sig ganska tidigt när man kommer hem för på Söndag, då fyller mn år också!

Ja, vad kan man säga..? Jag är fullbokad!

Lite bilder från svenskalektionen. Hade tråkigt, alla ndra läste och gjorde prov. Jag var klar och hade ingen bok.. Bara en diktbok som jag faktiskt inte orkade läsa.







Hihi, jag i mina älsklingsblåa byxor från bik bok!


Älskar er grabbs! verkligen!

Ha det bra med er.


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att få de där extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-22 @ 11:54:28
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback