Penicillin

Japp. jag mådde så dåligt att jag var tvungen att åka till sjukhuset där jag fick medicin. Men jag ska vara hema hela veckan sa doktorn.. fan säger jag bara. Under tre dagar till får jag inte vara med någon för jag är fortfarande smittsam.. Men efter tre dagar kan jag vara med vem jag vill. Men det bästa skulle vara om jag bara vilade.

Så sa hon, bajs aso.. Jag som skulle ha fest på Fredag.. Hoppas det kommer gå. Man ska aldrig dra förhastade slutsatser, jag kanske är ganska frisk på Fredag och klarar av att ha fest..

Men nu ska jag tjocka mig framför tv:n, vem kollade på handbollen? Sverige mot Danmark? Jag gjorde. Haha, men nu ska jag byta kanal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback