Skola imorn

Kanske, japp. Om jag mår bra får jag gå till skolan, YES!
Haha, står inte ut att bara sitta hemma, och göra ingenting..

Nu håller jag på att dansa lite. Jag har städat rummet och jag och pappa var och kollade på mobil men vi hittade inte någon, så vi ska typ kolla på blocket... -.- Eller jag hittade en men det var ''för dyr'' kostade 2992?
Okej, jag själv skulle aldrig ha råd med den och jag är egentligen inte bortskämd. Men när det gäller en mobil ska den vara snygg, bra och ha bra megapixel. Det är mina krav, inget annat.. Min pappa plockade fram en rosa LG.. En ny en, jätte ful med bara 3 megapixel.. Och den jag kollade på var en svart sony Ericsson HD med 8.1 megapixel kamera.. Vilken skulle ni ha valt?

Jag har ställt in mig på att jag vill ha den. Sen om pappa och mamma vill lägga in något som ''behövs'' mer är det väl deras problem inte mitt?

Hare bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback