Systrar oh Bror

Tänkte skriva ett litet inlägg om några personer som betyder väldigt mycket för mig.

Den första personen: Jim, Eftrajim at' fb ♥


Jim är nog den roligaste killen jag någonsin träffat. Jag kan inte säga hur många gånger han har fått mig att skratta tills jag tappat andan. Älskar dig syster!

Andra personen: Freddie, Fredrika at' fb ♥



Freddie är nog den gladaste tjejen i hela världen som jag någonsin har mött, det finns inga ord för hur mycket hon betyder för mig! Älskar dig bror!

Den tredje personen: Lina, Lina at fb ♥




Lina är nog en av de vackraste tjejer jag mött, en riktig modell och har en sångröst som är helt underbar även om hon inte tyker det själv! Älskar dig syster!

Den fjärde personen: Abbie/ Michelle. Michelle at' fb ♥



Abbie, har alltid ställt upp för mig och alltid funnits vid min sida när jag inte pallat mer. Därför kallar vi varandra ör systrar! Älskar dig syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback