Godkväll läsare

Idag vaknade jag halv tolv av att Sara ringde. Hon ville att jag skull hänga med till stan och bara gå runt. Så jag pallade mig upp ur sängen och gjorde mig i ordning lite sen var det bara att gå till tuben och vänta på dom. Vi åkte till Gamla stan och jag hälsade på min gamla praoplats. Efter det yrade vi runt för att hitta en plats att ära på. Till slut hittade vi ett litet ''café'' där vi satte oss och åt. Men som vanligt så får jag mina asgarv och samma med Carro och Sara så där satt vi och asgarvade medan kanske 20 st turister vandrade förbi.. Lite fail..
Men men, sedan gick vi vidare till T-centralen och Sara köpte en tröja, ett linne och ett par kortbyxor. Sen gick vi till plattan och satte oss en liten stund i den där trappan. Men efter inte så lång stund började det regna och vi bestämde oss för att dra oss hem. När vi kom ut på perrongen var Sara tvungen att ta av sig sina skor, eftersom de inte tål vatten, vilka gör det (utom gummystövlar)??
Men hon tog av sig sina skor, till och med sin jacka som hon inte ville ''förstöra'' x3 Då var jag tvungen att vråla ut ''SARA STRIPPAR!!!!'' vilket då inte var så värst snällt.. Men hon vet hur jag är så hon började bara skratta eftersom hon är exakt likadan.
Men vi kom hem tillslut, till mig. Och nu sitter jag här, ensam dock. Geir kommer förhoppningsvis imorgon. yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback