Inte bloggat på länge..

Geir har nu åkt hem.. Men jag ska upp till honom på tisdag. Skönt att bara släppa allting. Det är det som är så skönt att åka upp till Gävle. Att det bara är frisk luft. Så snart är det dags för mig att börja packa.
Det är några dagar som jag kommer ha fullt upp under Juli. Min syster fyller år den 12:e och sen ska jag fråga om jag kan få lite pengar till att få kolla på sista delen på Harry Potter som går på bio den 15:e och den 16:e ska jag sjunga på min kompis kusins bröllop som jag sa förut. Och imorgon blir det att stå i klacken och se Hammarby. Jag och min syster ska måla oss i ansiktet. Grönt på ena sidan och vitt på den andra. Vi har gjort det en gång innan och det var en grabb som sa: Oj jävlar du var grön och vit! Haha så sjukt kul, jag började skratta.. Men det är klart att jag skrattar åt sådant.. Det är ju sådan jag är!

Midsommar blev chill, jag var med Jim, Geir, Lina och Freddie. De personer jag älskar! Det var faktiskt skönt att inte göra en skit stor grej av att det är midsommar liksom.

Och jga har fått veta att jag ska få en telefon PLUS att jag ska få pierca min navel. Det har jag väntat på i snart ett år, mobilen i ett halvår som då egentligen var min födelsedagspresent. Så glad!

The Botten Is Nådd - Timbuktu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback