Jaa, men godmorgon..

Jag vaknade kl 2 alltså för en timme sedan, nu ska jag snart gå och duscha sen ska jag vänta på att Freddie och Lina ska vakna så att vi kan åka till söder där vi ska köpa jordgubbar. Sen ska vi tillbaka till Gamlastan där vi ska fina på cafét ''kladdkakan'' tror jag att den det hette. Haha, sen får vi väl se vad vi gör.
Som ni förstår så mår jag mycket bättre nu. Min hals läker fort och jag mår prima!

Igår var det jag, Melina, Lina, Elin, Sabina och Freddie som satt här hemma hos mig och typ brottades med mina hundar (de ville ha poppcorn). Men först satt vi ute i farstaparken, vid farstabadet. Sen sa jag att jag skulle vara hemma halv tio och att de kunde komma med hem till mig. Förstås så tycker jag att det inte finns NÅGONTING att göra hemma hos mig och det var ju stökigt som f*n. Men jag vet inte eftersom jag hade tagit min morfin tablett så blev jag lite flummig och skrattade åt det mesta. Geir ringde och jag tror att han trodde att jag var full.. Vilket jag inte var.

Nej man nu ska jag hoppa in i en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback