Jobbig dag.

Som sagt så skulle jag ju hämta min lilla syster. Och det gick bra tills vi stog vid busshållplatsen påväg hem. För då hittar jag inte min remsa. Jag var så nära på att ta henne i handen och säga ''nej, kom vi GÅR hem..'' Men då kom en gammal dam och gav mig 20 kr för en enkel biljett. Jag hatar egentligen att ta emot pengar, jag får liksom skuldkänslor varje gång jag får pengar. Men den här gången var det ''Gud tack så mycket!'' och så norpade man åt sig de 20 kronorna.
När den gamla damen hade åkt var jag tvungen att kolla om jag hade tappat den där jag hämtade systern, så jag tog henne och sa att vi skulle leta lite. Och när vi kommit runt kröken så ser jag en vit ihopvikt lapp ligga på marken. Och jag sa ''MEN DÄR ÄR DEN JU!'' och jag tror min lillasyster skämdes lite.. Hehe.. Så vi gick tillbaka till busshållplatsen och där väntade vi. Det stog -Hökarängen 5 min-. Tro inte att den kom för det gjorde den inte.. Nästa däremot kom efter 20 min.. Så jag ade nu suttit där, med min lillasyster, i 1h.. Inte den bästa dagen.. Den var jobbig.

Svar: Jo, jag vill vara hemma för att nästan alla mina vänner bor här. Men nu blev det ändå ändring på det.

Ni måste erkänna att den här låten är bra, även om det bara är en cover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback