Morfintablett, check

Yes, jag var tvunge natt ta en sådan där tablett, jag stod inte ut det gjorde alldeles för ont!

Aja, slut på gnällandet.. Jag har legat hela dagen och kollat på kanal 3 och kanal 5. Kollat på filmer som gick.Först var det Marry me (förlåt stavningen kanske är helt fel) Sen så var det Prinsen och jag.. Inte så bra film, lite för sagolikt.. Sen var det, Jag tror den heter.. ööh, nej jag kommer inte ihåg vad den heter.. Aja, i alla fall kollade jag på CSI nyss och nu ska jag ta och sova.
Min fulla kompis ringde nyss och ville att jag skulle komma på fest, och då menar jag alldeles nyss. Men som sagt så går jag på ''piller'' atm (som han säkert inte skulle förstå om jag skulle berättat) och om jag blandar det med sprit kan mina njurar gå sönder helt.. Det vill man ju inte eller hur?  Dessutom har jag tröttnat på att ens dricka.. Tycker inte att det är så värst gott och varför gör man det? Jo de flesta gör det för att bli fulla, eller i alla fall ''lulliga'' men vad är det för bra? Nej jag tror nog att jag kommer stå över allt sånt där om jag ska vara ärlig.
Och nu är det dags för mig att sova. Ska gå upp och ta min medicin kl 2 så jag kan väl egentligen vara uppe tills dess men jag har tagit min morfin tablett så jag är trött och snurrig, i alla fall en aning. Så nu drar jag mig tillbaka och hoppas på att jag mår bättre imorgon, viilket jag tvekar på men men man ska aldrig säga aldrig.



Kommentarer
Postat av: Geir

""Nej jag tror nog att jag kommer stå över allt sånt där om jag ska vara ärlig""

Thuuuuumbs upp (Y) ^_^

2011-06-13 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback