Sjunga på bröllop!

Yes, jag vaknade nyss av min väckarklocka. Skulle ta min medicin så jag tänkte att jag kunde blogga lite också. Jag tror jag går och lägger mig snart igen. Ska dock ut med en liten vovva kl 11 så det kanske inte är en jättebra idé att gå och lägga sig igen..

Jag fick i alla fall sällskap av min lilla älsklingsvovve nu när jag sov. Min lilla Ballrog sov hos mig. Problemet är bara att han tar upp hela sängen. Men det är alltid mysigt att ha honom bredvid sig. Han sover hela natten så det är liksom ingen fara för att hn ska börja ranta runt i rummet eller något sånt.

Jag fick ett erbjudande om att sjunga på ett bröllop den 16 juli, förstår ni hur glad jag blev. Och jag har frisknat till då också. Det känns väldigt roligt! Så jag ska hitta några fina kärlekslåtar som passar till ett bröllop, någon som har någon idé? Hjälp mig gärna då!

nu ska jag klä på mig, göra lite nudlar, och sedan gå ut med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback