Tack Erika!

Erika gjorde om min blogg eftersom jag är en amatör på det! Jag tycket att hon gjorde ett jättebra jobb!

Yes, jag är nyligen opererad, blev det i Onsdags.. Från början gick allt bra, jag hade inte så ont alls. Men jag fick morfintabletter som tog kål på mig, jag kunde inte äta dom.. Det enda jag gjorde var att sova.. Inte ens dricka kunde jag, jag mådde skit dåligt, det kändes som om jag skulle spy vilken minut som helst. Därför slutade jag med dom och jag väljer själv att ha ont än att må sådär dåligt igen.
Men förhoppningsvis kommer jag må lite bättre efter en vecka alltså på Onsdag. Då ska jag även (Kanske) träffa mina barndomsvänner, några av dom, och bara ''hänga'' yes, det kommer bli kul. Har liksom inte sätt de flesta på tre år, men vi har hållt kontakten på fejjan.

Det som stör mig är att jag bara äter NUDLAR .. Ingen bra sak.. Även om det kan vara gott IBLAND blir jag inte mätt på det.. Men det gör inte ont när jag äter det så det är väl så jag får leva under en vecka till. Det är inte så värst mycket faktiskt. Jag får ta och härda ut tycker jag! Men det som gjorde mest ont var när det skulle sticka in sprutan.. Usch fy och blä! jag höll på att börja gråta.. Och jag gråter faktiskt inte såå ofta.. Sen var jag rädd när jag väl skulle upp på operationsbordet. Men jag blev sövd och jag lovar er att jag aldrig sovit så gott på länge!

Nu ska jag nog gå och koka lite fler nudlar, sen sova..

Lite musik sitter aldrig fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback