True Talent.

Jag åker till Gävle imorgon, yes! Det ska bli så slönt faktiskt som jag nu sagt ett tag. Har en ny favoritlåt som jag kan spela på piano, har faktiskt bara tränat i två dagar.. Det brukar inte gå så fort. Men jag antar att bara för att den är ganska lik hela tiden så gick det fort att lära sig den. Lägger upp den i slutet av inlägget.

Som det står i rubriken ''True Talent'' dit ska jag försöka att söka. Nu när jag åker upp till gävle ska Leo hjälpa mig att spela in min röst som man sen ska skicka in till tv3. Så det blir lite spännande.

Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt när jag är uppe i Gävle. Men annars så bloggar jag när jag kommer hem istället. Inte svårare än så.

Nu ska jag öva mer på What are words som jag ska sjunga på bröllopet. Här kommer den (min favoritlåt)


Kommentarer
Postat av: Geir

Jag antar att hans hustru har avlidit? :/

2011-06-28 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback