Underbar dag

Underbar kanske är lite fel ord, men jag har kunnat prata, äta och göra saker som en frisk människa. Det har kännts väldigt skönt. Nu behöver dock mitt rum + råttburen städas, men det går på ett kick. Gör det imorgon. Nu ska jag snart gå och kolla tv med pappsen. Sen blir det nog antingen gå och sova eller sitta vid datorn till 2 och sen gå och lägga mig efter att jag har tagit mina tabletter. Får se hur det blir. Om jag nu stannar uppe kan jag ju slänga in ett litet inlägg eller två.

Det finns liksom inte så mycket att säga om dagen, jag har suttit och spelat gitarr, en liten stund. Sen åt jag, kollade tv, satt vid datorn och åt lite mer (middag). Det är ganska jobbigt att bara sitta här under sommarlovet! Men det är bara några dagar kvar sedan kan jag leva som alla andra friska ungdomar!

Svar på kommentar: Geir, jag vet att du är stolt över mig. Puss saknar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback