00:27

Nu sitter jag här och har vaktat en sovande lillsyster, sjuk kul.. Eller?
Haha, aja. I alla fall. Imorgon blir det väl att plugga igen så jag kan klara No provet som jag inte gjort än. Sen måste jag plugga ännu mer till ett So prov som jag ska ha senare i veckan. Och som om inte det var nog så har jag ett Spanska prov, som jag i för sig egentligen inte behöver göra men jag vill och det är ju en helt annan sak. Min spanska lärare sa att jag låg bra till, typ, och att han vet att jag skulle klara det andra provet ändå. men egentligen, kan lärare verkligen göra så?

Jag menar, då visar jag ju inte riktigt ALLT jag kan. Jag menar, man visar ju i för sig vad man går för under lektionerna men man måste ju göra prov för på prov kan man inte fuska, det kan man under lektionstid om läraren frågar om något.. Jag vet, jag är så dålig på att förklara.

Här får ni en låt som jag älskar introt på. Eller jag älskar hela låten.
Tonight (im fucking you) - Enrique Inglesias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback