Ansiktsmask!

Yeah, jag sitter här. Kom ut från dushen för en stund sen och så tyckte jag att det var på tiden för att ta på lite ansiktsmask så jag gjorde det. Jag vet inte riktigt hur mång jag har, kanske tre kvar var av två st är sådana som man kan använda två gånger (stora förpakningar).

När jag satte på själva ''masken'', haha, då började det brännas. Jag tror det är för att jag har ganska så dålig hy. Men vafan det är ju därför jag gör det här eller hur? för att få bättre hy. Och dessutom; om man vill bli fin får man lida pin. Det bränns liksom inte ens längre.

Gaasch.. Min mamma kommer komma hem typ vid 4 tiden alltså om typ 2 timmar.. Jag tror allvarligt inte att jag kommer sova då. Visst jag är sjukt trött men min lillasyster kan vakna mitt i natten oh jag är en människa som har svårt att somna om när jag väl blivit väckt. Men i för sig så är jag ganska svår väckt när jag väl är trött.
Som imorse när pappa väckte mig, klockan var ett och han kom inklämpandes i mitt rum. Jag vaknade inte. Men jag vaknade av att han stod och klappade med händerna, HÖGT OCH LJUDLIGT, för att jag skulle vakna. Haha, det var lite roligt faktiskt.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen som går p tv, sen ska jag ta bort min ansiktsmask oh känna mig FRÄÄÄSCH!!

Hare göttans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback