Dåligt bloggat!

Shenare!
Jag har varit med Lina och Freddie hela dagen och kom hem kvart över tolv.
Vi gick på bio och såg ''Min låtsas fru'' som var väldigt bra faktiskt.Och som de flesta filmer jag sett så rekomenderar jag att ni som inte sett den ska göra det!

Och nu sitter jag här och har lite tråkigt, men jag är grymt trött så jag ska väl dra mig till sängen om ett tag om jag inte hittar någon att prata med på face.

På måndag är det skola igen, usch och jag ska göra prov.. Så jag ska väl plugga lite också. Bara att jag inte fattar någonting! Aja, man måste ligga på topp för att hänga med i svängarna.

Så ni får ha det göttans och förlåt för den dåliga uppdateringen! Pussen! // Tuva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback