Det finns inte så mycket

Nej, det finns inte så myket att blogga om den här tiden på dygnet. Hmm, jag är trött, ska snart ta och slagga för jag somnade i soffan när jag tittade på tv tidigare ikväll. Så när mamma kommer in och frågar vad som hänt svarar man:'' Jo, men du vet, aso.. Ehm.. Jag vet inte.. '' Då är det klart att hon frågar varför då svarar man '' Jo du förstår jag var lite trött så jag blundade och så liksom kollade jag på insidan av mina ögonlock du vet.. '' Då säger min mamma: ''Du somnade ?'' Då svarar man: ''Nej jag skulle inte säga somna... Okej då..''  Haha aso så sjukt.

En gång skulle min tokiga far ixa sina skor med ett superlim. Ja så han står och limmar oh rätt som det är så limmar han fast sitt finger i skon och får kämpa med det ett tag. Själv sitter jag och fnissar lite smått åt honom.
Men sen kommer det sjuka.. Det är liksom det som får mig att undra om vi är släckt!
När min far tillslut har fått bort sitt finger från skon så säger han att limmet luktar lite konstigt.. Detta slutar med att MIN pappa.. Smakar, lägg märket till SMAKAR, på LIMMET! Ja, men vem gör något sånt utom min pappa?
Det var lite kul faktiskt..

Haha, nu får ni ha det bra. Jag ska sova! godnatt på er! Pussen // Tuva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback