Estet.

Hej på er!
Jag tänkte lägga upp ett litet inlägg om vilka Gymn jag valde och varför.

Som första val: •Rytmus•. Varför? Jo för att min kompis var på öppethus och sa att det var helt underbart och vi har exakt samma stil på nästan allting och då skojar jag inte. Sedan läste jag på deras hemsida och tyckte den var helt upp till mina krav på ett Gymn. Sen har jag alltid velat gå i den skolan.

Andra val: ¤Fryshuset¤ Varför? Jo för att det är ett riktigt coolt Gymn. Och själva sidan berättade så bra saker som är helt underbart och behövs på ett Gymn. Sen har jag bara hört bra saker där ifrån. Men ett problem är att när jag var på gymnasiemässan fick jag ett litet dåligt intryck på de som stod och delade ut information. Det kändes som om de inte visste så mycket om vad de pratade om. Det blev ett minus

Sen vet jag inte riktigt i vilken ordning alla andra kom. Men jag valde också; viktorydberg, Stockholmsestetiska,  S:t
Eriks. Aa, det var dom.

Och om jag ska vara ärlig så längtar jag grymt mycket!

Som det står i rubriken så, ja. Jag är estet. Som jag brukar säga '' jag har lärt mig (bla bla bla) på piano/gitarr.'' Eller '' jag har gjort en ny låt..'' så kanske man förstår.

Aja nu får ni ha det göttans, jag slänger in ett inlägg om vad som hände ikväll och så. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback