Förlåt!

Jag har inte bloggat på hela dagen, jag och Kim sov hos Malin. Så jag var inte så mycket vid datan. Haha. Vi var ute till tio sen så gick vi hem och tittade på tv. Inte mer med det.
Men o blev jag värsta flummbarnet och började lite som en polack. Jätte kul.. Haha, eller?

Idag var jag med Malin Kim och Diza. Vi gick runt lite i Farsta oh satte oss på donken där vi inte gjorde någonting en liten stund.
Sen gick vi hem till Malin och kollade på en film - My namne is Kahn.
Handlar om en man som är muslim och har asberger syndrom (fråga mig inte hur det stavas..) och han träffar en kvinna som han gifter sig med. Hon har en son som kallas för Sam som blir mördad(sorgligt..!!).  Då går Kahn och hans fru olika vägar och Kahn blir stämplad som terrorist och allt mellan himmel och jord. Han ska prata med presidenten och säga att han INTE är terrorist.
Sen hör han andra muslimer säga att dom hatar presidenten oh att dom ska göra någoting åt det. Det vill Kahn sätta stopp för så han ringer FBI. Efter ett tag grips den som tänkte leda allting.
En av de muslimer som var med på att sätta stopp för presidenten ser Kahn på nyheterna och bestämmer sig för att mörda honom. Så han sticker en kniv i Kahn och Kahn förs till sjukhus.

Resten får ni väl veta om ni ser filmen. OBS! jag vet jag är sämst på att berätta!

Nu ska jag nog ta det lugnt jag vet itne vad som händer ikväll..!

Ha det göttans! ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Veckans blogg är klar, kika in och kolla om det blev du.. Vann du inte? Anmäl dig till nästa veckas tävling :)

http://luzzys.blogg.se/2011/march/veckansblogg-23.html#comment

2011-03-02 @ 21:22:02
URL: http://luzzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback