Godmorgon sötnosar

Jo, jag vaknade ganska hyfsat ändå. kl ett? Ja, jag ska snart gå och äta frukost. hihi.

Ehm, jag har gjort en ny låt. Gjorde den nyss faktiskt. Den heter: Like an angel, och jag sjunger om mina föräldrar, att jag ska vaka över dom som en ängel, vad tycker ni om det? Jag ska fråga magnus (min musiklärare) om han vill lyssna på den och så får han hjälpa mig med ackord och så. Det ska nog bli bra.

Idol blir ju av. Och jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå. Det är också lite svårt att fråga er som inte känner mig eftersom ni aldrig hört mig sjunga. och jag vill helst inte ge ut min youtube medlems namn ÄN för jag låter jättedåligt på de låtarna när jag sjunger så jag vet inte hur jag ska göra för att få hjälp. För som jag sa i tidigare inlägg så har jag ingen bra kamera. och jag veeet hur mycket jag har tjatat om nu, oh här på bloggen också. Nej nu får jag sluta.
Ni ska i alla fall få lite smakprov på min röst NÄR jag får en ny mobil/kamera.

Så, haha. Men nu ska jag göra lite ''frukostlunch'' och så ska jag glutta lite tv. Ha det göttans, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback